Dijital Dünyada İçerik Yönetimi

Kitleleri harekete geçirmenin, ikna etmenin ya da satın almalarını sağlamanın yolu içerik yönetiminden geçer. Üstelik, dijitalleşmeyle birlikte içerik her zamankinden daha önemli hâle gelmiştir. Bir yandan isteyen herkes, çeşitli dijital mecralarda içerik yayımlayarak hedef kitlesine ulaşabilirken, diğer yandan gün boyunca sınırsız içeriğe maruz kalan kullanıcılar her gecen gün daha da seçici duruma gelmektedir.

(0 inceleme)

Kurs Açıklaması

Kitleleri harekete geçirmenin, ikna etmenin ya da satın almalarını sağlamanın yolu içerik yönetiminden geçer. Üstelik, dijitalleşmeyle birlikte içerik her zamankinden daha önemli hâle gelmiştir. Bir yandan isteyen herkes, çeşitli dijital mecralarda içerik yayımlayarak hedef kitlesine ulaşabilirken, diğer yandan gün boyunca sınırsız içeriğe maruz kalan kullanıcılar her geçen gün daha da seçici duruma gelmektedir. Peki, ne tür içerikler kitlelerin gün boyunca maruz kaldığı içerik bombardımanı arasından sıyrılarak, kitleleri istediğimiz yönde harekete geçirebilir? Bir başka deyişle, dijital dünyada içerik yönetimi yaparken nelere dikkat etmeliyiz? Dijital Dünyada İçerik Yönetimi eğitimi; size, dikkat çeken, etki yaratan ve amacına ulaşan içerikler üretmeniz için rehberlik edecektir.

Kimler Katılmalı;

  • Dijital ajanslarda çalışan / çalışmayı düşünen metin yazarları
  • Markalarda dijital pazarlama uzmanlığı, sosyal medya uzmanlığı pozisyonlarında çalışan / çalışmayı düşünenler
  • Blog yazarları
  • Kendine ait markaları ya da işleri için içerik yönetimi yapan / yapmak isteyenler

 

Eğitimin Amacı

Dijital Dünyada İçerik Yönetimi Eğitimi; dikkat çeken, kaliteli, etki yaratan ve harekete geçiren içerikler üretmenize katkı sağlamayı hedeflemektedir.

İçerik

  • Kaliteli İçeriğin Özelikleri
  • Metin Yazarının Yetkinlikleri Neler Olmalıdır?
  • Brief Alırken Hangi Sorulara Cevap Almalıyız?
  • İçerik Stratejisi
  • İçerik Planlama
  • Etkili Metinler Yazmak İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Sihirli Kelimeler
  • Yaratıcılık ve Yaratıcılığı Geliştirme Yöntemleri
  • Web Sitesi İçerikleri
  • E-ticaret Sitesi İçerikleri
  • Bloglar
  • Sosyal Medya İçerikleri
  • E-Posta Pazarlama İçerikleri
  • SEO Uyumlu Metin Yazma
  • Sonuçlar – Ölçüm / Analiz

Sertifika

Eğitim sonunda Edx Eğitim Dünyası tarafından verilen sertifikayı almaya hak kazanırsınız.

Course Curriculum

Time: 2 hours

    İçerik Stratejisi 0

    Etkili bir içerik yönetimi için nasıl bir strateji oluşturulması gerektiği adım adım ele alınacak.

    Bu bölümde öğe bulunamadı

    Etkili Metinler Yazmak İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler 0

    İçerik üretirken istediğimiz etkiyi yaratabilmemiz için dikkat etmemiz gerekenler incelenecek.

    Bu bölümde öğe bulunamadı

    Web Sitesi İçerikleri 0

    Kurumsal web sitesi içeriği hazırlarken dikkat edilmesi gerekenler

    Bu bölümde öğe bulunamadı

    E-ticaret Sitesi İçerikleri 0

    Kullanıcı deneyimi ve SEO odaklı e-ticaret sitesi içerikleri oluşturma

    Bu bölümde öğe bulunamadı

    Sosyal Medya İçerikleri 0

    Etkileşimi yüksek sosyal medya içerikleri oluşturma

    Bu bölümde öğe bulunamadı

Eğitimci Hakkında

    2013 yılında Eczacıbaşı Sağlık Hizmetleri’nde pazarlama departmanında sektöre giriş yaptı. Daha sonra Türkkep ve Sukar Yalıtım şirketlerinde dijital pazarlama sorumlusu olarak iş hayatına devam etti. 2016 yılı itibarıyla kendi kurmuş olduğu Parlak Fikirler markası altında dijital pazarlama danışmanlığı yapıyor. Dijital dünya için içerik üretimi, sosyal medya yönetimi ve internet reklamcılığı alanında uzmanlaşan eğitmenimiz içerik ve sosyal medya yönetimi alanlarında canlı ve online eğitimler veriyor. Kaliteli ve özgün içeriğin, doğru mecra ve zamanda amaca ulaştıracağını savunan eğitimcimizin eğitim konuları: Dijital Dünyada İçerik Yönetimi Etkili Sosyal Medya Yönetimi

    İncelemeler

    Ortalama Not

    0
    0 not

    Detaylı Not

    5 yıldız
    0
    4 yıldız
    0
    3 yıldız
    0
    2 yıldız
    0
    1 yıldız
    0