Kurs Açıklaması
Kitleleri harekete geçirmenin, ikna etmenin ya da satın almalarını sağlamanın yolu içerik yönetiminden geçer. Üstelik, dijitalleşmeyle birlikte içerik her zamankinden daha önemli hâle gelmiştir. Bir yandan isteyen herkes, çeşitli dijital mecralarda içerik yayımlayarak hedef kitlesine ulaşabilirken, diğer yandan gün boyunca sınırsız içeriğe maruz kalan kullanıcılar her geçen gün daha da seçici duruma gelmektedir. Peki, ne tür içerikler kitlelerin gün boyunca maruz kaldığı içerik bombardımanı arasından sıyrılarak, kitleleri istediğimiz yönde harekete geçirebilir? Bir başka deyişle, dijital dünyada içerik yönetimi yaparken nelere dikkat etmeliyiz? Dijital Dünyada İçerik Yönetimi eğitimi; size, dikkat çeken, etki yaratan ve amacına ulaşan içerikler üretmeniz için rehberlik edecektir.
Kimler Katılmalı;
- Dijital ajanslarda çalışan / çalışmayı düşünen metin yazarları
- Markalarda dijital pazarlama uzmanlığı, sosyal medya uzmanlığı pozisyonlarında çalışan / çalışmayı düşünenler
- Blog yazarları
- Kendine ait markaları ya da işleri için içerik yönetimi yapan / yapmak isteyenler
Eğitimin Amacı
Dijital Dünyada İçerik Yönetimi Eğitimi; dikkat çeken, kaliteli, etki yaratan ve harekete geçiren içerikler üretmenize katkı sağlamayı hedeflemektedir.
İçerik
- Kaliteli İçeriğin Özelikleri
- Metin Yazarının Yetkinlikleri Neler Olmalıdır?
- Brief Alırken Hangi Sorulara Cevap Almalıyız?
- İçerik Stratejisi
- İçerik Planlama
- Etkili Metinler Yazmak İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Sihirli Kelimeler
- Yaratıcılık ve Yaratıcılığı Geliştirme Yöntemleri
- Web Sitesi İçerikleri
- E-ticaret Sitesi İçerikleri
- Bloglar
- Sosyal Medya İçerikleri
- E-Posta Pazarlama İçerikleri
- SEO Uyumlu Metin Yazma
- Sonuçlar – Ölçüm / Analiz
Sertifika
Eğitim sonunda Edx Eğitim Dünyası tarafından verilen sertifikayı almaya hak kazanırsınız.